888.ro - întrebări frecvente și răspunsuri

Cum mă înregistrez pe 888.ro?

În vederea înregistrării, veți furniza cel puţin următoarele date cu caracter personal: numele, prenumele, data naşterii, adresa de e-mail valabilă, adresa de domiciliu, nume utilizator, parola, acceptarea termenilor şi condiţiilor, precum și confirmarea voluntară a vârstei de peste 18 ani.

Cum îmi resetez parola contului 888.ro?
  1. Pe pagina noastră de conectare, faceți click pe linkul de „Parola” .
  2. Introduceți numele dvs. de utilizator, e-mailul sau numărul de telefon mobil; faceți click pe „Pasul următor”.
  3. Alegeți cum doriți să primiți detaliile de resetare a parolei, adică „E-mail” sau „Mesaj text (SMS)”; faceți click pe „Pasul următor”.
  4. Verificați daca ați primit e-mailul/SMS-ul nostru și faceți clic pe link SAU introduceți codul PIN online (vezi mai jos); faceți click pe „Pasul următor”.
  5. Atât linkul SAU introducerea manuală a codului PIN vă direcționează către pagina noastră „Resetare parolă”; pur și simplu introduceți noua parolă, confirmați și faceți click pe „Salvați”.

Notă: dacă ați depășit numărul de resetări ale parolei și trebuie să așteptați 24 de ore înainte de a încerca din nou, ne puteți contacta pentru asistență.

Ce documente trebuie să vă trimit pentru inregistrare?

în general, o carte de identitate, dovada domiciliului constând într-o factură de utilităţi şi dovada metodei de plată şi pot fi încărcate prin intermediul Casieriei. Pentru mai multe informații în ceea ce privește aceste metode de identificare, vă rugăm să accesați Politica noastră de retragere.

Cum vă trimit documentele?

Nu uitaţi să includeţi numele şi/sau numărul contului împreună cu documentele pe care ni le trimiteţi.


Cea mai simplă cale de a transmite documentele este prin casierie. Puteţi încărca documente prin casierie accesând fila din partea stângă denumită "Mai multe" şi făcând click pe "Verificare ID".


Alternativ, ni le puteţi trimite prin e-mail dar vă recomandăm cu tărie să le trimiteţi prin casieria din contul dumneavoastră de client. Faceţi o fotografie a documentului cu telefonul şi răspundeţi la solicitarea pe care v-am adresat-o prin e-mail.

Care este politica dvs. de bonusuri?

Pentru a fi eligibil să primiţi bonusurile noastre trebuie să aveţi un cont aprobat şi valabil la 888.ro.


Pentru a vizualiza politica pentru bonusuri a 888casino, faceți click aici.


Pentru a vizualiza politica pentru bonusuri a 888poker, faceți click aici.


Pentru a vizualiza politica pentru bonusuri a 888sports, faceți click aici.

Ce metode de depunere am la dispozitie?

Găseşti mai jos o lista cu metodele de depunere oferite de 888.ro:


  • Visa/Mastercard
  • Netteler
  • Appleplay
  • Skrill
  • Trustly
  • Transfer bancar
  • Paysafe card ( această metodă nu este disponibilă pentru retragerea de fonduri )

Click aici pentru instrucţiuni complete privind modul în care se efectuează depunerile folosind una dintre metodele din listă.

De ce trebuie să vă dovedesc de unde provin fondurile?

Pot exista momente în care sunt atinse anumite limite financiare şi poate deveni necesar să solicităm membrilor să prezinte dovezi pentru a confirma sursa/sursele de finanţare cu care au jucat. Aceste informaţii nu vor fi folosite decât ca referinţă internă pentru a ne asigura că membrii noştri joacă responsabil şi conform fondurilor disponibile. Niciun terţ neautorizat nu va primi vreodată aceste informaţii.


Nu suntem singurii care solicită acest tip de informaţii de la clienţi şi este foarte probabil să fiţi abordat de alţi operatori de jocuri de noroc care să vă solicite tot aceste informaţii atunci când sumele cheltuite/jucate ating anumite limite.

Dacă nu vă trimit sursa finanţării ce se întâmplă?

Din nefericire, dacă nu primim informaţiile solicitate de la dumneavoastră vom fi nevoiţi să aplicăm restricţii financiare pe cont. Totuşi, dacă vă hotărâţi să ne trimiteţi informaţiile solicitate la o dată ulterioară vom fi încântaţi să ridicăm restricţiile.

Cum efectuez retrageri?

Ca parte a angajamentului nostru de a furniza servicii de calitate superioară, 888casino.ro se asigură că cererile tale de retragere sunt procesate cât mai repede şi mai eficient cu putinţă.


Pentru încasarea câştigurilor din contul tău, urmează paşii de mai jos:


  1. Autentifică-te cu numele de utilizator şi parola;
  2. Click pe butonul “Casierie” şi apoi click pe “Încasare”;
  3. În căsuţa furnizată, introdu suma pe care doreşti să o retragi din cont.
  4. Din meniul derulant, selectează metoda de plată prin care doreşti să primeşti Soldul de Retragere Rămas.
    Notă: Dacă alegi Transfer Bancar, te rugăm să introduci/revizuieşti/actualizezi detaliile tale bancare în fereastra afişată şi apoi, să dai click pe “Trimitere”.
  5. Click pe butonul “Retragere”.
Care este politica privind retragerile?

În cadrul angajamentului nostru de a furniza cu adevărat servicii de calitate superioară, depunem toate eforturile posibile pentru a ne asigura că solicitarea dumneavoastră de retragere este prelucrată cât mai rapid și eficient posibil.


Dati click pentru politica noastra privind retragerile.

Care este perioada de timp pentru procesarea retragerii?

Aveți în vedere că fiecare cerere de retragere se procesează în decurs de o zi lucrătoare, iar, după aceea, în funcție de metoda folosită, durează:


  1. Pentru Visa – până la 5 zile lucrătoare;
  2. Pentru E-walleturi (cum ar fi Skrill) – până la 1-2 zile lucrătoare;
  3. Prin transfer bancar – până la 4-7 zile lucrătoare.

De cele mai multe ori procesarea bancară nu dureaza mai mult de cateva ore pana la 1-2 zile lucratoare. Vă rugăm să aveti in vedere ca plata poate fi impartită intre cardurile utilizate pentru depozitare conform politicii de retrageri.


Pentru mai multe informații cu privire la perioada de retragere a fondurilor, vă rugăm să accesați următorul link:


http://www.888poker.ro/real-money/cashout/withdrawal-payment-time-frames/
https://www.888casino.ro/banking/withdrawal/cashout-policy/
https://www.888sport.ro/banking/cashing-out/cashout-policy/
De ce mi s-a perceput depozitul de două ori?

În momentul în care faci o depunere cu cardul, unele bănci pot dubla suma deținută în contul tău. Acesta este un proces de securitate stabilit chiar de emitentul cardului, prin care se efectuează plata depozitului în cauză și, în același timp, se păstrează aceeași sumă din contul clientului.


Banii reținuți sunt de obicei eliberați automat după 10 zile lucrătoare și vor fi disponibili din nou în contul dumneavoastră bancar după această perioadă, lăsând un singur debit pentru depozitul efectuat.


În aceste cazuri, 888.ro nu este responsabil pentru o astfel de duplicare, astfel încât va trebui să contactați emitentul cardului dvs., astfel încât aceste fonduri să fie eliberate.


Daca dupa cele 10 zile lucratoare, debitul inca apare, contacta serviciul clienţi la suport@888.ro

Cum pot vedea un istoric al jocurilor la care am participat?

Puteţi vizualiza istoricul jocurilor de noroc la care ați participat din pagina contului dumneavoastră de joc sau acesta poate fi făcut disponibil chiar în jocul de noroc respectiv.


Pentru mai multe informații în legătura cu disponibilitatea istoricului de joc, vă rugăm să accesați Termenii și Condițiile.

Mesaj de avertizare cu privire la “durata jocului” (timpul petrecut în joc)

Un mesaj de avertizare va fi transmis în mod automat de către platforma noastră de joc, la fiecare 60 de minute, pentru a vă informa cu privire la timpul petrecut în cadrul jocului de noroc de tip cazinou.


Cu privire la pariurile sportive, un ceas, precum și mesajul “Verificați ceasul!” vor fi afișate pe platforma noastră de joc, în orice moment.

Auto-excluderea şi "Iau o pauză"

În cazul în care consideraţi că materialele noastre promoţionale vă stimulează să jucaţi mai mult decât doriţi, vă puteţi dezabona făcând click aici.


Dacă, în orice moment, vă nelinişteşte comportamentul dumneavoastră de participare la jocurile de noroc, puteţi solicita una din următoarele opţiuni:


  • perioadă "Ia o pauză" pentru o zi
  • perioadă "Ia o pauză" de două zile
  • perioadă "Ia o pauză" de şapte zile
  • perioadă de auto-excludere de șase luni sau mai mult
  • Auto-excludere permanentă
Cum pot contacta echipa de suport?

La 888.ro, tratăm cu seriozitate orice feedback şi încercăm să răspundem fiecărei solicitări cât mai curând posibil.


Puteţi contacta Serviciul clienţi la: +44 203 478 1907 intre orele 08:00 – 01:00, de luni până duminică, sau ne puteţi scrie la: suport@888.ro


Membrii VIP ne pot contacta la: +0800360045


Contactaţi-ne

A A A
Contactaţi-ne
Contactaţi-ne
La 888.ro, tratăm cu seriozitate orice feedback şi încercăm să răspundem fiecărei solicitări cât mai curând posibil.

Puteţi contacta Serviciul clienţi la: +44 203 478 1907 intre orele 10:00 – 17:00, de luni până duminică, sau ne puteţi scrie la: suport@888.ro

Membrii VIP ne pot contacta la: +0800360045
Vi se pare interesant?
Metode de depunere

Colaborăm cu toate serviciile de plată importante


Safer.Better.Together.

Playing responsibly within limits

18+
888responsible

Copyright © 2022. 888 Romania Limited, cu număr înregistrare 112541 și cod fiscal 35108618, o subsidiară a 888 Holdings PLC

888 Romania Limited este o companie înregistrată în Malta, cu adresa în Malta, nivel G, Quantum House. Str. Abate Rigord nr. 75, Ta’ Xbiex, XBX 1120, Malta.

Vă rugăm să contactați echipa noastră de Suport Clienți pentru orice întrebare la email: suport@888.ro, sau la telefon +44-203-478-1907.

Dreptul de a furniza jocuri de noroc la distanță în România a fost acordat 888 Romania Limited în temeiul Licenței nr. L1160654W000324 emise de Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc (http://www.onjn.gov.ro/) (valabilă în perioada 1 septembrie 2016 – 31 august 2026) și în temeiul autorizației de exploatare a jocurilor de noroc acordată prin Decizia nr. 1635/13.08.2020.

Jocurile de noroc sunt interzise minorilor și pot genera dependență. Jucați responsabil.