Societatea (astfel cum aceasta este definită în Acordul utilizatorului) este hotărâtă să ofere jucătorilor săi un mediu de joc responsabil. Nu numai că avem misiunea de a oferi jucătorilor noştri cea mai distractivă experienţă de joc, dar avem și datoria de a preveni dependenţa de jocurile de noroc şi accesul persoanelor sub vârsta legală admisă la produsele noastre.

În calitatea noastră de organizator de jocuri de noroc reglementat și responsabil, respectăm legislația în vigoare privind jocurile de noroc, precum și toate liniile directoare publicate de Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc.

Vă oferim astfel instrumentele necesare pentru a controla depozitele efectuate, pentru a cere o perioadă de pauză sau pentru a vă autoexclude.

Am implementat următoarele politici şi instrumente ale societății:

Protecţia minorilor
Prevenirea dependenţei de jocuri de noroc
Limite automate
Mesaj de avertizare cu privire la „durata jocului” (timpul petrecut în joc)
Auto-excludere

Protecţia minorilor

Protecţia minorilor

În conformitate cu Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 77/2009 privind organizarea şi exploatarea jocurilor de noroc și Hotărârea Guvernului nr. 111/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de punere în aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 77/2009 privind organizarea şi exploatarea jocurilor de noroc, Societatea nu permite niciunei persoane cu vârsta mai mică de 18 ani să participe la oricare dintre jocurile de noroc oferite de aceasta.

Este ilegal pentru orice persoană care nu a împlinit vârsta de 18 ani să deschidă un cont sau să participe la jocuri de noroc pe platforma de joc a Societății conectată la pagina de Internet www.888.ro, participarea unui minor în activități de jocuri de noroc constituind contravenție, în conformitate cu prevederile legii privind jocurile de noroc din România, și fiind sancționată cu amendă.

Conținutul platformei de joc a Societății, conectată la pagina de internet www.888.ro, nu este conceput pentru a atrage copiii sau adolescenții.

Ne străduim să oprim minorii și persoanele vulnerabile de la folosirea serviciilor noastre, și ne străduim să nu direcționăm materialele noastre publicitare către aceste grupuri.

Descurajăm și depistăm în mod activ persoanele cu vârsta sub 18 de ani care încearcă să participe la jocuri de noroc sau să parieze pe paginile noastre de internet. Folosim sisteme sofisticate de verificare care permit identificarea minorilor care se autentifică (“log in”) în cadrul programului nostru de software.

Cu toate acestea, recunoaştem faptul că internetul poate fi uşor accesat din multe locuinţe din întreaga lume. Drept urmare, organizatorii de jocuri de noroc şi părinţii trebuie să conlucreze pentru a proteja copiii minori de jocurile de noroc. Pentru a menţine siguranţa copiilor, recomandăm părinților să instaleze un software de filtrare, care să blocheze accesul minorilor la anumite programe şi pagini de internet.

Vă prezentăm mai jos câteva link-uri către furnizori și programe software de acest tip:

Cyber Patrol
GamBlock
Net Nanny

Sfaturi pentru părinți:

  • Nu lăsaţi copiii nesupravegheaţi în apropierea calculatorului atunci când rulează/funcționează software-ul cazinoului sau camerei de poker sau atunci când participați la orice jocuri de noroc la distanță. Trebuie să luaţi măsuri speciale pentru a vă asigura că minorii nu accesează serviciile noastre de pe dispozitivele dumneavoastră.
  • Protejaţi-vă programele de jocuri de noroc cu parole.
  • Nu permiteţi persoanelor cu vârsta sub 18 ani să participe la niciun joc de noroc.
  • Nu lăsaţi la îndemâna copiilor numele de utilizator, parola, precum şi detaliile privind metoda de efectuare a depozitelor.
  • Educaţi-vă copiii cu privire la legalitatea şi la daunele potenţiale pe care le pot produce jocurile de noroc asupra minorilor.
  • Limitaţi perioada de timp pe care copiii dumneavoastră o petrec navigând pe Internet.
  • Fiţi atenţi în special la utilizarea de către minori a facilităţilor precum dispozitivele mobile.

Din păcate, niciun sistem nu este infailibil. În măsura în care cunoaşteţi o persoană sub vârsta de 18 ani care s-a înregistrat la noi, vă rugăm să înştiinţaţi fără întârziere Departamentul nostru de Operaţiuni la adresa de e-mail Operatiuni@888.ro.

Prevenirea dependenţei de jocuri de noroc

Societatea recunoaşte că, deşi majoritatea oamenilor participă la jocuri de noroc în scopuri de divertisment, există un număr redus de oameni care devin obsedaţi de câştigurile monetare potenţiale pe care le pot oferi jocurile noastre. Deşi studiile sugerează că doar un procentaj foarte scăzut din populaţia adultă se confruntă cu probleme de dependenţă de jocuri de noroc, noi tratăm această problemă cu foarte multă seriozitate şi am implementat în mod corespunzător o serie de măsuri în acest sens:

  1. Programul de instruire al Societății conţine metode şi tehnici care îi ajută pe angajaţii noştri să recunoască şi să ia măsurile adecvate atunci când identifică dependenţa de jocuri de noroc sau participarea minorilor la jocuri de noroc.
  2. Am implementat un program de auto-excludere uşor de utilizat de către cei care au nevoie de ajutorul nostru. La cererea dumneavoastră, vă vom anula contul de joc şi vă vom împiedica să mai jucați pe pagina noastră de internet. La cererea dumneavoastră de a fi autoexclus, vă vom şterge numele din lista noastră de e-mail.
  3. Permitem stabilirea personală a unei sume maxime de depunere permise.

Reţineţi

  • Jocurile de noroc sunt o formă de divertisment. Jocurile de noroc nu reprezintă o metodă de a vă îmbogăţi rapid şi de a vă plăti datoriile.
  • Jocurile de noroc se bazează pe hazard. Nu există formule care să garanteze câştigul.
  • Asiguraţi-vă că decizia de a participa la jocuri de noroc vă aparţine.
  • Nu încercaţi niciodată să vă recuperaţi pierderile.
  • Verificaţi în mod regulat sumele cheltuite cu ajutorul Casieriei .
  • Asiguraţi-vă că ştiţi regulile jocului pe care îl jucaţi.

Ca şi în cazul multor alte lucruri, ceea ce este plăcut în mod moderat, poate deveni dezastruos dacă este excesiv.

Sfaturi și ajutor

Reţineţi că există întotdeauna cineva cu care puteţi discuta.

De asemenea, puteți solicita ajutor de specialitate pe următoarele site-uri:

http://www.centrularmonia.ro/pachete-de-tratament/tratament-dependente/
http://www.themind.ro/dependenta-de-jocuri-de-noroc
http://www.castlecraig.ro/dependenta/dependente-comportamentale/jocuri-de-noroc

Limite automate

Ca parte a politicii noastre, vă oferim instrumentele cu care să controlaţi suma utilizată la participarea la jocurile de noroc oferite pe pagina noastră de Internet.

Puteți seta propriile dvs. limite de depozit zilnice, săptămânale și lunare pentru produsul (brandul) respectiv și puteți solicita în orice moment modificarea acestora. Contactaţi echipa noastră de Suport Jucători la numărul de telefon +44 203 478 1907 și un reprezentant vă va ajuta să vă setați limitele de depozit. De asemenea, puteți modifica limitele de depunere si direct, din Casierie făcând click aici.

O solicitare din partea jucătorului pentru stabilirea unei limite de depozit este implementată, la cerere, în termen de maximum 24 de ore.

Solicitările din partea jucătorilor de creştere a limitei de depozit fixate anterior nu pot intra în vigoare decât după minimum 48 de ore.

Puteți seta Preferințele dumneavoastră cu privire la Anularea Retragerilor prin accesarea ferestrei Setări din meniul Membru localizat în colțul din dreapta sus al acestei ferestre.

Dacă alegeți să dezactivați opțiunea anulării solicitărilor de retragere în curs în curs de procesare, nu veți mai putea anula niciuna dintre solicitările de retragere curente sau viitoare în curs de procesare.

Dacă solicitați să reactivați această opțiune, aceasta nu va produce efecte pentru o perioadă de 7 zile. Opțiunea de a anula retragerile în curs de procesare va reapărea numai după această perioadă.

Vă rugăm să aveți în vedere că preferințele pe care le stabiliți pe acest website vor fi aplicabile numai acestui website, iar nu oricărui alt website deținut sau operat de către noi.

Participarea la jocurile de noroc la distanţă, organizate de Societate, este permisă jucătorilor care deţin un singur cont unic de joc.

Pentru a vă ajuta să stabiliți limitele de depozit potrivite, vă rugăm să răspundeţi la acest scurt chestionar:

  1. Stabiliţi ce înseamnă o pierdere acceptabilă înainte de a începe să participați la jocurile de noroc.
  2. Notaţi cât de des participați la jocurile de noroc.
  3. Notaţi cât de mult jucaţi în timpul fiecărei sesiuni de joc.

Folosiţi-vă răspunsurile pentru a determina cât de mult aţi dori să vă permiteţi să cheltuiţi pe zi, pe săptămână sau pe lună.

Mesaj de avertizare cu privire la “durata jocului” (timpul petrecut în joc)

Un mesaj de avertizare va fi transmis în mod automat de către platforma noastră de joc, la fiecare 60 de minute, pentru a vă informa cu privire la timpul petrecut în cadrul jocului de noroc de tip cazinou.

Cu privire la pariurile sportive, un ceas, precum și mesajul “Verificați ceasul!” vor fi afișate pe platforma noastră de joc, în orice moment.

Auto-excluderea şi "Iau o pauză"

În cazul în care consideraţi că materialele noastre promoţionale vă stimulează să jucaţi mai mult decât doriţi, vă puteţi dezabona făcând clic aici.

Dacă, în orice moment, vă nelinişteşte comportamentul dumneavoastră de participare la jocurile de noroc, puteţi solicita una din următoarele opţiuni:

  • O perioadă "Ia o pauză" pentru o zi
  • O perioadă "Ia o pauză" de două zile
  • O perioadă "Ia o pauză" de şapte zile
  • O perioadă de auto-excludere de șase luni sau mai mult
  • Auto-excludere permanentă

În timpul unei perioade "Iau o pauză" contul dumneavoastră va fi restricţionat, în sensul în care vă vom opri accesul la contul dumneavoastră de joc.

În plus, Societatea va lua toate măsurile rezonabile pentru ca dumneavoastră să nu primiţi niciun material promoţional și/sau publicitar, în tot acest timp.

Puteţi solicita o perioadă "Iau o pauză", pentru o perioadă de 1, 2 sau 7 zile, contactând echipa de Suport Jucători aici sau făcând clic aici.

În timpul unei perioade de auto-excludere temporară, accesul dumneavoastră la contul dumneavoastră de joc va fi blocat pentru perioada de auto-excludere respectivă.

Puteţi solicita o auto-excludere temporară, pentru o perioadă de 6 luni, contactând echipa de Suport Jucători făcând clic aici sau apelând următorul număr de telefon +44 080 036 0040.

Pentru reactivarea contului, puteţi contacta echipa de Suport Jucători, imediat ce perioada de auto-excludere s-a terminat, la numărul de telefon +44 080 036 0040. Vă rugăm să rețineți că, pentru a vă reactiva contul, trebuie să ne contactați numai în timpul programului de lucru (între orele 9 AM și 24 AM), de luni până duminică, și numai la sfârșitul perioadei de auto-excludere.

În cazul în care optați pentru auto-excluderea permanentă de pe platforma noastră de joc, vă vom închide contul de joc, iar sumele existente în cont vor fi rambursate către dumneavoastră, în conformitate cu legea aplicabilă și cu prevederile din Acordul Utilizatorului.

Vă puteți auto-exclude permanent de pe platforma noastră de joc contactând Echipa noastră de Suport Jucători aici sau la următorul număr de telefon +44 080 036 0040.

Vă rugăm să rețineți că în cazul doriți să vă auto-excludeți temporar sau permanent prin apelarea numărului de telefon pus la dispoziție în acest scop, această metodă de auto-excludere poate fi folosită numai în timpul programului de lucru (între orele 9 AM și 24 AM), de luni până duminică.

Societatea va întreprinde toate măsurile rezonabile pentru a se asigura că toți jucătorii care s-au auto-exclus temporar sau permanent ori cei care au solicitat oprirea accesului lor la contul de joc conform opțiunii “Iau o pauză” nu vor primi niciun material promoțional și/sau publicitar.

Dacă ați solicitat auto-excluderea permanentă, vă recomandăm să contactați Echipa noastră de Suport Jucători, pentru a vă asigura cu privire la închiderea contul dumneavoastră de joc, precum și să luați în considerare auto-excluderea de la orice organizatori de jocuri de noroc la distanță la care dețineți un cont de joc.

Cu privire la auto-excluderea temporară, nu veți avea permisiunea de a deschide un cont nou pe pagina noastră de internet www.888.ro sau pe nicio altă pagină de internet operată de Societate, în cadrul perioadei selectate de auto-excludere. La sfârșitul perioadei de auto-excludere temporară pe care ați selectat-o, contul dumneavoastră poate fi reactivat, cu condiția să contactați Echipa de Suport Jucători, la numărul de telefon +44 080 036 0040 în acest sens.

Cu privire la auto-excluderea permanentă, nu veți avea permisiunea de a deschide un cont nou pe pagina noastră de internet www.888.ro sau pe nicio altă pagină de internet operată de Societate.

În cazul în care încălcați prevederile de mai sus, Societatea va avea dreptul de a bloca orice cont nou pe care îl deschideți pe pagina de internet a acesteia www.888.ro sau pe orice altă pagină de internet operată de Societate, iar sumele existente în cont vor fi reţinute şi virate la bugetul de stat al României până cel mai târziu la data de 10 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute, în conformitate cu legea aplicabilă și cu prevederile din Acordul Utilizatorului.

Vă rugăm să reţineţi că procesarea solicitării de auto-excludere poate dura până la 72 de ore.

Societatea păstrează un registru al jucătorilor care au solicitat excluderea permanentă sau temporară ori întreruperea accesului la Website-ul operat de Societate, pe care îl prezintă, la cerere, organelor de control.

Jucătorii care sunt înregistrați în registrul menționat mai sus pot solicita radierea lor din acest registru numai după expirarea unui termen de 6 luni de la înscrierea lor în registrul respectiv.

Rețineți: Dacă descărcaţi oricare dintre aplicaţiile noastre din Apple AppStore sau direct de pe pagina noastră de internet în dispozitivul dumneavoastră şi acceptaţi să primiţi notificări push, nu vom putea să blocăm primirea acestor notificări, chiar dacă alegeţi să vă auto-excludeţi din oricare dintre paginile de internet operate de Societate. Singurul mod de prevenire a primirii acestor notificări este schimbarea setărilor dispozitivului respectiv.

Dacă aveţi dubii în legătură cu cererea de auto-excludere, puneţi-vă următoarele patru întrebări:

  • Interferează jocurile de noroc cu munca dumneavoastră sau cu alte responsabilităţi pe care le aveţi?
  • Încercaţi să recuperaţi pierderile anterioare pe care le-aţi avut la jocuri de noroc?
  • Sunteţi în perioada de recuperare după o tulburare privind dependenţa de jocuri de noroc?
  • Jucaţi sub influenţa alcoolului sau a altor influenţe?

Dacă răspunsul este da la cel puţin una dintre întrebările de mai sus, vă recomandăm să cereţi auto-excluderea şi să solicitaţi asistență (ajutor) de specialitate. De asemenea, puteţi utiliza programele de software de mai jos, care vă vor împiedica să accesaţi site-urile de jocuri de noroc la distanță:

Cyber Patrol
GamBlock
Net Nanny

Istoric joc

Puteţi vizualiza istoricul jocurilor de noroc la care ați participat din pagina contului dumneavoastră de joc sau acesta poate fi făcut disponibil chiar în jocul de noroc respectiv.

Pentru mai multe informații în legătura cu disponibilitatea istoricului de joc, vă rugăm să accesați Termenii și Condițiile.

Utilizarea instrumentelor noastre privind jocul responsabil

Puteți utiliza doar instrumentele noastre privind jocul responsabil aşa cum sunt menţionate în această politică privind jocul responsabil și așa cum sunt aplicabile. Nu putem procesa nicio solicitare de utilizare a instrumentelor noastre privind jocul responsabil furnizată prin orice alte mijloace (de exemplu, prin SMS, prin WhatsApp sau prin rețele sociale, cum ar fi Facebook).

Suport

Pentru asistenţă suplimentară faceți clic aici.